نوین طرح
_

درباره نوین طرح 

” ما در مجموعه گروه مهندسین نوین طرح تلاش می کنیم پروژه هایی هم تراز با سطح کیفی بین المللی ارائه دهیم “

تعهد، تخصص و پیشرو بودن سه رکن اساسی است که ما را در گروه مهندسین نوین طرح گرد هم آورده تا بتوانیم با استفاده از دانش روز طراحی و مدیریت ساخت ، خدمات تخصصی در زمینه طراحی ، تهیه مدارک مهندسی و مدیریت ساخت تاسیسات ساختمانی و صنعتی به کارفرمایان محترم ارائه دهیم؛ و از این رو در پیشرفت صنعت ساختمان کشورمان سهیم باشیم . پشتیبانی از پروژه تا پایان فرآیند ساخت و حتی فراتر از آن در فاز بهره برداری از آن تعهد مجموعه ماست. ما با بررسی و الگو برداری از پروژه های شاخص بین المللی همواره سعی بر آن داریم که خروجی های مجموعه را هم تراز با سطح کیفی بین المللی ارائه دهیم.

خدمات
_

خدمات نوین طرح 

  • طراحی تخصصی پروژه های ساختمانی و صنعتی با کاربری های مختلف
  • طراحی تخصصی فضاهای استریل و بیمارستان ها
  • مدل سازی و نقشه کشی سه بعدی پروژه های ساختمانی و صنعتی
  • تهیه تمامی مدارک مهندسی مورد نیاز برای شروع عملیات اجرایی پروژه های
  • فازبندی و تهیه برنامه زمانی فرآیند اجرای تاسیسات ساختمانی و صنعتی
  • تهیه نقشه های سه بعدی کارگاهی جهت اجرای تاسیسات ساختمان
  • گزارش های دوره ای پیشرفت پروژه و بهینه سازی در توالی ساخت
  • نقشه های سه بعدی از وضع موجود پروژه AsBuilt
چرا؟
_

چرا نوین طرح؟

 

نگاهی نوین

هدف ما ارائه بالاترین کیفیت در طراحی، مدل سازی، مستندسازی، اجرا، انتخاب تجهیزات و نصب سیستم های مکانیکی و برقی ساختمان است. طراحی پایدار و تخصصی نوین طرح سرمایه و هزینه عملیاتی پروژه را معقول می سازد.

ماموریت نوین طرح

ما در راستای تأمین تمامی خدمات فنی و مهندسی در زمینه تاسیسات ساختمان ، فعالیت میکنیم. روشی نوین در طراحی و اجرا به ما این امکان را می دهد که هزینه پیشبینی شده برای مشتریان به حداقل میزان خطا برسد.

ویژگی نوین طرح

ما در تمامی پروژه هایی که مشارکت میکنیم، از بروزترین استانداردهای صنعت ساختمان بهره میگیریم. مشتریان ما، توجه علمی و تخصصی گروه نوین طرح را دریافت می کنند. طراحی بر پایه BIM وجه تمایز ما در ارائه خدمات تاسیسات است.

“گروه مهندسین نوین طرح با توجه به شرایط پروژه تمامی نیازهای کارفرمایان در زمینه تاسیسات مکانیکی ،تهویه مطبوع و تاسیسات برق را شناسایی کرده و برآورده می کنیم.”